Gemeentelijk servicepunt met persoonlijk contact.

3 april opent het Servicepunt Utrecht in het Stadskantoor.


Doel  van het Servicepunt
Het Servicepunt helpt inwoners en ondernemers om antwoorden te vinden op hun vragen over de gemeente Utrecht.

Het Servicepunt biedt waar zij kan direct antwoord op deze vragen.

Zijn vragen complexer? Dan dragen zij zorg voor een snelle en warme doorverwijzing naar het ‘juiste’ loket.

Waarom een Servicepunt?
Inwoners en Ondernemers met vragen over de gemeente Utrecht kunnen nu al terecht bij het KlantContactCentrum (w.o. 14030) van de gemeente Utrecht.

Deze service wordt hoog gewaardeerd. Alleen krijgen we nog regelmatig signalen dat het wenselijk is om naast te kunnen bellen ook nog binnen te kunnen lopen. Het servicepunt voorziet in deze behoefte.  

Bemensing van het servicepunt
Het servicepunt zal worden gevestigd achter de receptie van het Stadskantoor.

Medewerkers van het KlantContactCentrum en van Werk en Inkomen nemen plaats achter de balies. 

Pilot
Het servicepunt openen we in eerste instantie voor een half jaar, elke werkdag tussen 09.00 en 12.00.

Na dit half jaar zullen we evalueren of een dergelijk servicepunt van toegevoegde waarde is op onze dienstverlening. 

Vragen?
Heb je nog vragen? Mail ons dan op publieksdienstverlening@utrecht.nl

Gepost door: Jan Verkaik op 2018-03-27 16:47:29